marți, 8 decembrie 2009

CONCLUZIE: noi trebuie sa...

murim. noi ne'am nascut pe pamantul asta infect, ca sa ne batem joc de el, sa ne dam seama ca ne batem joc de el, sa ne gandim cum putem sa nu ne mai batem joc de el, sa ne chinuim sa nu ne mai batem joc de el, sa isi bata altii joc de noi in timp ce ne chinuim sa nu ne mai batem joc de pamant si...dupa ce am trait o batjocura idioata, murim...probabil noi nu o sa mai apucam momentul ala in care natura o sa spuna stop, dar asta e realitatea. Concluzia ar mai fi faptul ca suntem condusi de nenorociti... si cand ma refer la nenorociti, nu vorbesc de aia mari...ci de aia multi si mici si neinsemnati, care cer nenorociti in frunte. poporul roman este unul mediocru, care se rezuma la simpatie, dragalasenie, falsitate. pai dar...de ce o fi romanul atat de prost si plange de mila curvelor? de ce poporul roman e atat de prost si iubeste nulitatile? pai dar de ce poporul roman ar fi fost in stare sa aduca un comunist infect la putere pentru un litru de ulei si 300 de mii de lei vechi? de ce? pentru ca suntem o tara de cacat la fel ca celelalte tari. nu ma astept sa fie diferit in alte tari...dar ma astept ca EU sa inteleg ca mediocritatea este in floare si ca trebuie sa ma obisnuiesc cu ea...si imi e atat de greu. Am auzit azi la stiri ca oamenii asteapta sa puna mana pe moastele Sfintei Filofteea si sa isi puna dorinte. Unii vor sa aiba copiii serviciu si sa aiba grija de ei la batranate, altii isi doresc sanatate, altii isi doresc bani, sau cariera, sau dragoste sau cine stie ce alte porcarii...eu daca as avea ocazia sa imi pun o dorinta si chiar sa se indeplineasca...aia ar fi sa fie toata familia mea sanatoasa si nu in ultimul rand EU sa fiu sanatoasa..daca o sa fiu sanatoasa...de restul ma ocup eu. si de bani, si de cariera, si de dragoste, si de parinti si de tot. pentru ca nu ar mai fi viata viata daca nu ne'am chinui...si daca nu am muri stiind ca macar am incercat. noi trebuie sa vrem sa nu mai vrem cacaturi...pacat ca ele ni se dau.

2 comentarii:

  1. am citit aproape tot ce ai postat. si dupa ce mi-ai trezit sinapsele.. pff, genial, de fapt tu, tu esti geniala. de fiecare data cand intalnesc oameni care au cu adevarat viata in ei, care au pentru orice o idee si o parere perfect sustinute, in capul carora se misca rotitele in sensul corect, care au curajul sa fie liberi, au curajul sa gandeasca, si sa recunoasca ca si inima are ratiunea ei...pasionali si profunzi in orice..atunci am o zi frumoasa, si raman cu ceva din "cea" sau "cel" care a scris cu atat devotament fata de pricipiile si credintele pe care le are. I'm so...thrilled!

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e romanu...se bucura o saptamana pentru sticla de ulei si plange 5 ani dupa sau ma rog 4 ani 11 luni si cateva saptamani acolo,ca scoatem saptamana de bucurie:))uite fac si titlu de film,uuuu ce idee,ai putea sa faci o chestie la facultate pe tema asta:)))

    RăspundețiȘtergere