joi, 18 martie 2010

nu sunt rea. sunt realista

eu am depasit de mult conditia umana. eu nu mai sunt om. sunt o masinarie. tai in carne vie si putin imi pasa. nu ma mai atinge nimic si lacrimile tale nu ma impresioneaza. intelege ca vad probleme in fiecare zi..ce te face sa crezi ca tu chiar ai probleme? normal..la psihologie m'au invatat sa fiecare are scara lui de valori si daca pentru mine nota 5 e o nota de cacat..pentru altul e o nota de trecere. si totusi.. de ce va complicati toti viata cu povesti aberante, cu minciuni idioate? sunt asa de scarbita si evident REA incat mi se pare ca iubirea e cel mai mare cacat din lume. iubirea este frica de ura. eu vreau sa urasc! te urasc. poftim. vreau sa dispar si sa ma duc dracu'. numai prostime peste tot si accept sa stau pe un scaun sa vad cum prostimea este prostita din ce in ce mai tare. nu mai vreau! o sa innebunesc sau o sa devin din ce in ce mai rece...nu sunt rea...doamne..daca eu sunt rea inseamna ca te asteapta un iad. dar sa spunem ca sunt rea...sunt fiica diavolului..sunt negrul din alb, sunt asa cum sunt si uneori nu mai pot nici eu. asta e. nu o sa ma mai bag in viata nimanui si nu ma mai intereseaza chiar nimic. nici macar de mine. nu am ramsa cu nimic...nici cu amintiri, nici cu suveniruri..nici cu gusturi, decat cu o grimasa dezamagita si scarbita de sine.

Un comentariu: