joi, 4 martie 2010

F.O.F.A

vin si vremuri grele, vremuri de rascruce in care te intrebi daca mai are sens sau nu...vin momente in care zici "cum dracului?eu?!? niciodata!" si dupa aceea realizezi ca vrei bomboana! dar deja o suge altcineva. eu sunt mult prea tare pentru viata asta. atat de tare incat mi se pare genial sa o stric. ei da...ficatul ma doare, gatul imi plange, stomacul imi cere si capul ma...fute. pe mine ma fut multe in ultimul timp...si m'am saturat sa fiu roata de rezerva, m'am saturat sa fiu aia care nu poate sau nu vrea sau CICA nu munceste. cine sunteti voi sa imi judecati viata asta mediocra pe care o duc? pff...fuck off fuck all

3 comentarii:

  1. am si eu momente cand am impresia ca sunt dezapreciat,bine acum nu stiu daca te referi stric la chestiile pe care le faci zilnic,dar nu-i lua in seama,iar daca te referi la dragoste...nu merita!stii ca iubirea e greu de gasit si e foarte des confundata cu obsesia si atasamentul... dar F.O.F.A de la ce vine?

    RăspundețiȘtergere
  2. pff..eu zic sa continui sa alergi (impropriu spus), sa alergi si sa speri atat cat te tin picioarele...si cand vei simti ca nu mai ai putere, cazi jos si te sufoci de cate ai inghitit pana atunci o sa-ti dai seama si singura de asta. De ce sa primesti absenta la viata cand poti fi prezenta la toate lucrurile ce te incalzesc pe dinauntru? Indiferenta, cea mai buna alegere fata de cei care te incarca negativ.
    Si..ti-o zic pt ca si eu am trecut prin asta de multe ori: trecutul e kkt, prezentul e prezent si viitorul ni-l facem.

    RăspundețiȘtergere
  3. te contrazic...trecutul nu-i kkt,cu ajutorul lui,ne traim prezentul si ne facem viitorul mai bun!:D...indiferent de ce s-a intamplat:D

    RăspundețiȘtergere