marți, 15 septembrie 2009

putin sange nu strica!

dupa mult sange ce as fi putut sa imi doresc? mai mult sange. Am fost aseara la film si am vazut Inglorious Basterds. Nu numai ca este sub tutela lui Quentin Tarantino care este un personal favourite, dar a si fost cum m'as fi asteptat sa fie. Genial si plin de sange. Sa nu va imaginati ca mi'a placut filmul din cauza excesului de trombocite, globule albe, rosii blabla...nu nu. A fost genial pentru ca omul asta a reusit sa ma tina in priza de la primul pana la ultimul minut , a avut actori geniali si majoritatea necunoscuti. A adus drama, comedia, actiunea si scarbosenia in acelasi loc si a reusit sa le imbine la fel de bine ca in celelalte filme ale lui. Un orgasm al filmelor. Dupa ce mi'am revenit din orgia vizuala traita la cinematograf, am inceput sa caut pe youtube trailere si tot ce as fi putut gasi care sa aiba legatura cu filmul si am dat peste un alt trailer la un film numit "dead snow". Freaky as it sounds, am vizionat trailerul si am hotarat ca este un must see pe fast forward. Am downloadat filmul si am clicait pe timerul ala pana cand am reusit sa vad toate fazele pline de sange din film. el in sinea lui a fost un cacat. DAR! Am ajuns la concluzia ca placerea de a viziona ft multe filme pline de sange reflecta violenta mea colcaind in stomac, care mai iese la nervi. Be that as it may...cred ca ar trebui sa ma calmez. M'am gandit sa ma duc la psiholog. daaar...mai intai voi citi din "meditatia pentru incepatori" ca sa incerc metoda care nu necesita numerar...daca nu..stie cineva un psiholog bun?

Un comentariu:

  1. QT sacrifica femininul in film. si Shosanna si mrs Hammersmark mor. nu o sa iti zic cat de mult mi-a placut filmul dar pot sa iti recomand un psiholog bun si ieftin, poate chiar cel mai bun si cel mai ieftin: blogul tau! :)
    poate ca pofta de sange vine din faptul ca vezi rosu un fata ochilor de fiecare data cand te uiti in oglinda :D

    RăspundețiȘtergere