joi, 3 septembrie 2009

eu sunt chibiusa si fac ce vreau!

trebuia sa fiu pufoasa ironica dar starile astea vin si pleaca si trebuia sa vorbesc despre furtuna dar ea e peste tot! Pana si in soare este o furtuna de lumina si caldura. Sailor Moon poate fi o inspiratie. Eu sunt un copil cretin care se muleaza dupa tine dupa caz dupa furtuna de atunci. Dar serios, am ajuns la concluzia ca atunci cand un om se poarta de cacat cu tine, te face sa suferi, te distruge, tu ia'l in brate. Arata'i ca esti mai destept. Vreau sa inconjor totul cu furtuna mea de dragoste si vreau sa te iau in brate sa te strang si sa te sparg in mii de bucatele ca sa vina o frutuna de tine. Si bate vantul si ploua cu tine, te agiti si te linistesti si iti revii, si o sa ma iubesti si mai mult! din ce in ce mai mult. Imi doresc sa fiu iubita. Toata lumea isi doreste asta dar eu..eu vreau o furtuna de dragoste sa ma ravaseasca, sa ma distruga si sa ma aduca inapoi in intreg sa fiu una cu furtuna. Pot sa fiu cum vreau eu si sa fac ce vreau eu! Eu vreau sa fiu draguta! nu mai vreau sa am ranchiuna pe nimeni, sa urasc pe cineva, sa injur, sa fac sa sufere...va iau pe toti in brate si va anunt ca...ma doare in fund de orgoliul vostru. Eu sunt chibiusa si pot sa am si parul roz daca vreau, pot sa imi fac si costum si o sa strig Pink Sugar Heart Attack si totul o sa fie frumos in lumea mea...ca nu degeaba am batut in cuie niste aripi nu? macar sa visez agatat in cuier

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu