miercuri, 23 septembrie 2009

vreau si eu o pila...

...sa imi fac unghiile. si unghiile mele mici sunt defapt actiunile pe care imi doresc sa le intreprind. dar pila nu e ieftina...vine cu un pret formidabil. pretul ala e chiar sufletul tau. imi vand sufletul pentru o nenorocita de pila!?! nici eu nu mai stiu. tot ce am facut pana acum am facut fara pile dar pare'mi'se ca s'au terminat vremurile alea in care reuseai sa faci ce iti doresti daca erai BUN. acum reusesti sa obtii un post ok daca esti BUNa la pat, la sex oral, bun de bani...bun de altele decat de ce trebuie. hm...si nu zic nimic nou si e asa de trist ca noutatea se gaseste numai in lucrurile bune si de aici tragi concluzia ca noutatea e invechita de mult. ei da asta e lumea in care traim si ma antrenez sa fiu din ce in ce mai nenorocita ca sa reusesc. am intrat in cantonament si am un antrenor ingrozitor...realitatea. "Dar eu vreau sa schimb lumea! - ESTI PROASTA! " "Dar nu imi place sa fiu rea! - INVETI!" "Pot sa reusesc daca muncesc! - TREZESTE'TE!!"... si uite asa e in fiecare zi. Eu tot incerc sa ii spun ca poate mai e si altfel dar e asa incapatanat antrenorul asta...totusi, uneori ma bucur ca l'am gasit. Imi vrea binele.

2 comentarii:

  1. antrenoru asta iti vrea binele in sensul ca vrea sa ti-l ia.
    mai bine jos si cu sufletul curat si impacat cu gandul ca am incercat, decat sus cu apasari si remuscari.
    nu fi ca toti! arata ce poti!

    RăspundețiȘtergere
  2. uite cum dau peste texte,parca scoase din gandurile mele....peste raspunsul "ESTI PROASTA!" dau foarte des ,doar la masculin :P

    RăspundețiȘtergere