luni, 11 ianuarie 2010

exorcizeaza-mi camera

credinta in Dumnezeu este cel mai firav lucru pe care il poseda un om. Orice om. Cum se iveste o portita de scapare si duce in van credinta, toata lumea se duce pe acolo ca...nu le vede chiar pe toate nu? Sau poate iarta. Cel mai elocvent mod in care poti dovedi existenta unei divinitati este aparitia raului. Si cand spun rau, ma refer la intamplari paranormale, iesite din comun..ceva ce nu se intampla de zi cu zi si pe deasupra...e rau. mi'am renovat complet casa...inclusiv propria camera. toate energiile existente de 20 de ani s'au cam dus pe apa sambetei odata cu vopseaua si cu mobilierul noi. Stie cineva ce e aia sa iti fie frica de camera ta? am o imaginatie prea bogata..nu ma sperie visele, dar asta m'a speriat. efectiv parca nu mai sunt singura in camera...respira si ea si imi omoara mie creierul. azi m'a durut capul toata ziua...am visat urat...am ajuns acasa si am intrat in camera...brusc mi'a crescut durerea de cap si ma uit la camera ca la o stafie. o analizez din colt in colt si incerc sa imi dau seama ce ma sperie atat de tare. Visul? a fost mai real si m'a implicat mai mult decat oricare alt vis sinistru al meu. eu visez uratenii, eu am numai cosmaruri..m'am obisnuit si am invatat sa multumesc pentru cate un vis frumos o data la 3-4 luni...dar visul de aseara...ala a fost altceva. Nu a fost un cosmar ca oricare altul...cred ca mi se intampla ceva inima imi bate din ce in ce mai tare...vreau sa salvez sufletul camerei pana nu e prea tarziu.

3 comentarii:

  1. reteta: se ia un peste colorat care a visat intr-un acvariu albastru(se apuca de coada!). se arunca intr-un ocean verrde(crud ..verrde crud). se orneaza cu mobila noua si se serveste cu dureri de cap (cap de peste) :D

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ca-ti plac filmele horror,iti recomand un film "Paranormal Activity".o sa-ti placa numai daca crezi in fantome si alte chestii:)))...uita-te la el cu lumina stinsa si seara:)))...eu n-am mai dormit cateva nopti,stiu ca ar fi trebuit sa-ti recomand o comedie ca sa te mai linistesti,dar asta e ultimul film vazut de mine:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. so...vb de lucrurile care ne sperie:-?? Ar fi ceva daca actiunile noastre ar fi dictate numai de ganduri pozitive pe care le urmarim pana in panzele albe...hmm parerea mea e ca suntem ghidati numai de lucrurile care ne sperie.Ne sperie sa dam altora sanse ca poate profita de ele in moduri in care nu ne convin, ne sperie sa ne spunem opinia pentru ca ajungem in vizorul celor care au o parere contrara. Asa ca dezvoltam sindromul ‘ceilalti sunt la usa cortului’. Si tot asa...dak stam sa ne gandim nu ne sperie prea putine lucruri desi nu ar trebui, fiecare cu temerile lui.Tie vad ca'ti place sa pastrezi amintiri,dat fiind faptul ca vorbeai de o renovare si lucrul asta te'a cam dat peste cap.Camera ta ar trebui sa fie locul "sacru" ca sa zic asa :)) in care ar trebui sa fi TU fara alte constrangeri si nevoia de a fi altcineva ca sa'l faci pe cel cu care vb sa se simta bn.Nu degeaba expresia "home sweet home"...

    RăspundețiȘtergere