duminică, 10 ianuarie 2010

pam pam

wow...primul post pe 2010. oare ar trebui sa fie unul emancipat?unul..inteligent? unul stupid? sincer...ma gandeam zilele astea cat de perfect este creat corpul uman. este atat de bine facut incat nu poti trai ideal fara niciuna din membre. pentru mine..pe primul loc sunt mainile...degetele...chiar degetul mare. degetul mare ne distinge de toate celelalte rase...defapt suntem numai noi si maimutele. de unde si ideea ca ne tragem din maimute. cum ar fi sa nu poti sa pui mana pe ceva? sa ii simti formele, detaliile, textura...wow. ar fi oribil. eu mi'am pierdut odata mirosul. si m'am blocat. am inceput sa ma intreb "oare eu nu voi mai putea mirosi un parfum niciodata?"...ma ingrozea ideea ca eu nu voi mai putea savura aroma de pe gatul iubitului sau primele minute in care simti cum mirosi dupa ce te dai cu parfum. sau...sa nu mai pot sa simt toate mirosurile care imi aduc aminte de lucruri frumoase sau urate. fara ochi..nnu cunoastem culorile, nu cunoastem lumea..nu cunoastem NIMIC. cel mai crud lucru mi se pare sa orbesti in timp. sa fi avut darul vazului dar sa ti se ia brusc. ... e prea dramatic pentru inceput de 2010? e doar..perfectiunea corpului uman si amalgamul de idei din capul meu...acum am ales'o pe asta. pam pam

2 comentarii:

  1. e bine sa-tz pierzi mirosul inainte sa intri intr-un WC public... si sa-tz' revina dupa aia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. apollo,decat sa intri intr-un wc public din Romania,mai bine faci pe tine:))...bine ca,nu trebuie sa ne ingrijoram daca ne pierdem mirosul,caci la ce tara avem,niciodata nu stii cand iti vine un miros de ..... :)) indiferent unde esti!

    RăspundețiȘtergere