luni, 22 iunie 2009

cioc cioc creier

mi'e dor, urasc, iubesc, vreau dulce, vreau sa gatesc, vreau sa te pup si sa te iau in brate, vreau sa iti sparg teasta intr'o bordura, gandesc prea mult, simt si mai mult, vreau sa vorbim, vreau sa iti spun ca imi pare rau, vreau sa iti transmit un calduros "ma doare' pula", vreau sa ne mai vedem, nu mai vreau sa te vad in fata ochilor! gandesc gandesc gandesc si nu ma mai opresc din a debita nonsensuri. nu ma intereseaza ca bogdan crede ca blogul meu este unul incoerent. ghici ce! Ma doare in pula de parerea ta! daca nu poti intelege esentialul si anume MESAJUL transmis inseamna ce esti un idiot! Sorin...de ce sa stie lumea de blogul meu? uite..cred ca prea putini oameni merita sa citeasca ce au unii de zis/scris. Orice prost citeste, nu oricine intelege. lasa mah sa nu stie nimeni si sa citeasca doar cativa acolo ce am eu de aberat. de ce sa comercializez asa de tare lucrurile. cu cat mai subtil cu atat mai bine. nu ca altii! altii altii...ce e si cu altii astia. pai dar unii ar merita sa fie impuscati! ah ba nu...mi'am dat seama...iti doresc tot ce imi doresti tu mie sa ti se intample tie! DADADA! asa e cel mai bine.:) si atunci nimeni nu o sa imi mai vrea raul..ar insemna sa isi dea singur in cap. Si eu ce fac daca vreau sa mai vorbesc cu oameni din cand in cand...dar nu oameni in general...oameni...anume. uite nu pot sa o fac din cauza unor reguli prestabilite care ma incorseteaza. e atat de incoerent ce scriu eu si ma simt atat de bine! nu am un subiect. am multe! multe unele langa altele, combinandu'se, contopindu'se...si mai da si tu un semn. sau mai astept?

2 comentarii:

  1. de ce sa stie lumea de blogul tau?...pentru ca e prea tare:))..:X...eu ti-am mai zis sa nu iei in seama ce zic altii:X...spre deosebire de mine si de alti blogeri care ne axam pe diferite teme,tu scrii despre tine si despre viata ta,ideile tale,probleme tale,chestii care nu-ti convin...si o faci foarte bine,din ce scrii tu,s-ar putea face o carte +18 :))...dak-ar fi sa-mi aleg un post preferat,nu as sti care...scrisoare de ura,mori 'te dreacu',Iisus!cand intri da'mi un buzz, ne scoatem din priza... printre preferatele mele pentru locul 1:))..continui si cu locul 2?:)))...apropo,"ne scoatem din priza" a fost scris pe 21 aprilie 2009 si are ca subiect sfarsitul lumii,care va avea loc pe 21 decembrie 2012...o mica coincidentza 21 :> :)))...continua sa scrii ca mie-mi place:)))...sa stii ca eu citesc mereu :*

    RăspundețiȘtergere