vineri, 5 iunie 2009

it's the ugly who survive!

aveam vreo 3 idei de posturi in cap azi dimineata...in seara asta m'am hotarat pe care sa il scriu primul. Si l'am ales pe asta. Ma gandeam acum cateva zile...de ce sunt toti oamenii invidiosi pe aia de arata chipurile mai bine. eu una nu ma consider good looking dar tot sunt fututa in gura de multe priviri. Dar uite...astia mai urati. Sunt mai motivati! Muncesc mai mult. isi doresc cu toata fiinta lor sa ajunga sus acolo si sa ii puna pe astia de arata mai bine sa le pupe picioarele si sa ii faca sa fie in stare sa manance si propriul cacat pentru a intra in gratiile celui URAT. Toti astia "urati"...(folosesc in ghilimele de acum incolo ca sa nu se simta nimeni ofensat sau ceva..plm)...deci cum ziceam..astia "urati" sunt cei mai periculosi. Acumuleaza in ei atat de multa ura, incat la un moment dat isi doresc sa conduca lumea si sa fie "the eeeevil emperor" and shit. si acum imi dau seama. Ei ajung asa datorita noua! Noi ii facem frustrati, noi le cream frustrarile astea, noi ii chinuim cu glume proaste, si asa noi ii trimitem sa ne taie mai incolo! HAHAHA ce funny! Acum imi dau seama si ma amuza atat de tare situatia. Stiu de pe acum ca oriunde ma duc...ala "urat" are puterea, el nu are mai nimic...dar are PUTEREA. adica...nu au frumusete, nu au fericirea frumusetii, nu au fericirea unui compliment, dar au satisfactia unei obligatii pe care ne'o impun. Si mai au o fericire! Aia ca vremea trece, noi imbatranim, ne facem urati..si venim langa ei...dar o sa fim uratii supusi, si ei...pai da' ei o sa fie "uratii" cu putere. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu