marți, 16 iunie 2009

"prietenii" fata la perete!

drag "prieten", nu ma mai balacari pe la spate! nu ma mai minti si nu te mai ascunde cu minciuni ieftine si gratuite, ca pana la urma totul iese la iveala. Daca ai avut vreodata impresia ca m'ai prostit, te inseli! mereu am stiut ca iti poate pielea, si am simtit de fiecare data cand ai incercat sa ma iei de fraier. Nu are sens sa te minti TU pe tine in primul rand, luand actiunile mele BUNE asupra ta, si aruncand asupra mea actiunile TALE proaste. Adevarul este undeva la mijloc dar la un moment dat el alege stanga sau dreapta sau fata sau spate pentru ca "minciuna are picioare scurte". Pentru mine nu esti prieten, nici amic! esti o pura cunostinta, un om cu care mai colaborez benefic. Nu ma intereseaza viata ta personala! Nu ma intereseaza sa primesc cadouri din senin de la tine, pentru ca prietenia nu se cumpara cu cacaturi! Prietenia este un lucru mult prea apropiat de perfectiune pentru natura noastra umana! nu vreau sa se mai prefaca nimeni ca imi este prieten pentru ca, de acum incolo, eu nu ma mai simt nevoit sa ma prefac ca nu stiu ca te prefaci ca imi esti prieten si ma prefac si eu ca ma prefac ca iti sunt prieten.
lipsa de comunicare duce la dezastre relationale. vorbiti intre voi si totul va fi bine! Daca nu ati vorbit pana acum si considerati ca nu e prea tarziu...puteti sa mai incercati sa inviati moarta(relatia).

Un comentariu: