duminică, 30 august 2009

pai nu? part II

reformulez. am un subiect mult mai tare. copiii! mai exact fetitele pe la varste cuprinse intre 9 si 14 ani. ati observat cum si'ar dori toate sa se nasca direct cu tate mari, buze umflate si eventual si fara himen?? mi'a dat acum o fetita de 11 ani link la pagina ei de hi5 si pe langa miile de poze cu hannah montana si blaxy grils, am gasit niste poze cu 3 fetite la varste fragede, pompandu'si buzele, mijind ochii pentru un look senzual, si apucand ceva de prin apropiere ca sa demonstreze agilitatea fizica ce zace in corpusoarele lor mici si fragede. pai dar cand exista astfel de specimene nu e normal sa existe pedofili?? imi aduc aminte cateva fetite tot asa la varste fragede dansand...ce imagine sinistra! eu cand eram mica si activam in clubul copiilor sectorul 2, tin minte ca dansam simplist pe piese despre pisici, crocodili si treburi de genul. Acum se danseaza pe beyonce si rihanna, se unduieste suav corpul, isi ating soldurile care inca nu s'au dezvoltat, dau din umeri pentru a simula un zvac de san care momentan e in stadiul de aluna, si agita funduletul care momentan zace pe banca scolii primare. Ce sa mai zic de hainele pe care le poarta...mie imi placeau chestiile pufoase si roz, sa nu se vada burtica, tatisoarele nimic...nuuuuuu! acum puful a trecut la tanga si la bici sau catuse. burta se vede prin definitie cu tot cu tatuajul fals aflat in spate deasupra fundului si un sutien forteaza sanul sa creasca dreq mai repede ca sa fie si el umplut cu ceva.. tocurile slava domnului nu se fac decat de la marimi gen 35 in sus... stiu asta pentru ca eu port 34 god damn it!!! concluzia...e ca in banc.. "viol viol!nu sariti ca'mi place"

Un comentariu:

  1. =)))....ai dreptate...:))))...merg in basini pe strada,cu aere de dive,iar daca le zici ceva se simt si mai importante:))))...uhhh,e plina lumea de ele:))

    RăspundețiȘtergere