duminică, 31 mai 2009

Hai cu Cinci

de ce se uita unii oameni la southpark? oare inteleg toti ce vrea acel serial aparent idiot sa transmita? eu ma declar fana southpark desi am avut o perioada in care am absentat de la zilnicele episoade vizionate. insa am revenit si imi doresc sa scriu un post despre asta. Da...southpark e genul meu de serial. Atat de rautacios incat ma vad pe mine. si totusi mereu imi spun ca nu sunt REA..sunt doar REAlista. Si cand spun ca sunt realista inseamna ca recunosc si propriile imperfectiuni..ceea ce este cel mai important..parerea mea. Still...toata lumea se chinuie sa isi ascunda imperfectiunile, sa isi faca poze numai din unghiurile care "dau bine", sa spuna oamenilor numai ce le place sa auda, sa pozeze in altcineva pentru a fi acceptati de societate. Spre exemplu Hi5...mi se pare o scuza penibila de a te afisa "in momentele tale cele mai bune" ca sa te aprecieze oamenii...din pacate mai apar si cativa care iti spublera visul si iti amintesc ca esti penibil in momentele in care pompezi buzele sa le ai mai carnoase si bagi privirea de catelus spriat sau de vampa cu pret scazut. recunosc..si eu am avut perioada mea hi5...dar a trecut repede in momentul in care mi'am dat seama k mi'e sila sa vad toti labarii care imi comenteaza excitati pozele sau toate pipitele cu aere de cartier care ma intreaba de unde am ochelarii. Si inca ceva..care  e faza cu "ai 5678054 de prieteni"?? Mah voi stiti ce e aia prieten? Prieten e un ideal greu de atins...prietena ti'e mama, sau sor'ta (dar cunosc si frati sau surori care se urasc). Asta era! Sunt mega fericita ca am atatia prieteni virtuali despre care nu stiu nimic, dar ii am si eu acolo in lista ca da bine si poate asa o sa am cat mai multe cinciuri:))...si chiar faza asta cu blogul..eh da...la blog trebuie sa fii putin mai rasarit la minte ca deh...trebuie sa asterni cateva cuvinte acolo altfel da prost:)) Dar nici blogurile nu sar depare de HaiCinci. Eu de ce dracu' scriu in blogul asta? da' de ce pizda masii mi'am facut blog? Ah gata! mi'am adus aminte. Pentru ca imi place sa scriu. LAAAAME

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu