sâmbătă, 30 mai 2009

"ce tare!!si eu!"

de ce dracu' se dau oamenii mari? de ce pizda masii oameni vrajesc aiurea cu bullshituri total false, cu minciuni IEFTINE?:)) mi se face sila de toti wannabe astia de dau peste mine zilnic...ca ei dau peste mine, nu ii caut eu si nici daca i'as gasi nu as vrea sa dau peste iei in sensul unei conversatii. discutiile lor deriva din adevarurile tale.."ieri am fost sa imi tai unghiile de la picioare" zic eu... si el/ea zice "vai ce tare!!si eu!"...tu zici "da...plm...coincidenta, no harm done":)) si continui.. "mi s'a facut rau azi dimineata, dar pana mea..a trebuit sa ma duc la scoala"..si resp zice " vai da da...si mie mi'a fost..dar atat de rau incat nu m'am putut ridica din pat"...si cei din jur.."o vai...ce triiist!". Hai sa ne victimizam, sa ne izbim cu capul de pereti in timp ce facem asta, sa fim total penibili in speranta ca vom fii speciali cu ceva. Dar eu NU as vrea sa fiu speciala prin faptul ca ma chinui sa fiu speciala. Da stiu...cine citeste ce scriu eu (mai exact putini oameni, avand in vedere ca este un blog pentru cei ce stiu cine sunt, aka toti "aia" carora le dau si eu un link si zic "citeste si tu aici" in speranta ca voi fi inteleasa si altfel, nu numai CRETINA!) - aici am facut o mica interventie explicativa si tin sa intervin cu inca una, cerandu'mi scuze lui bogdan bluequitar, nenea cu linkuri interesante ce duc la filme super tari de pe youtube, si da...imi cer scuze pentru agitatia ORTOGRAFICA si incoerenta gandurilor manifestata prin asternutul multor idei alandala in acest post...multumim de intelegere- deci unde eram?:)) da da...eram la cei ce citesc acest blog total idiot. Stiu ca citind chiar acest post..v'ati gandi "wow..ce frustrata e si asta" bla bla yaddy yaddy. Pai da..probabil sunt frustrata..sunt frustrata de frustrarile altora si daca nimeni de pe lumea asta nu ar mai fi frustrat atunci ne'am duce dracu' toti. In general te simti frustrat de o lacuna personala...si insasi frustrarea aia te ambitioneaza uneori sa fii mai bun tu cu tine si in raport cu ceilalti. Eu incerc sa astern cateva frustrari personale vis-a-vis de gunoaiele vietii si poate gasesc alti frustrati ca mine care sa zica..." da bah..asa e. uite un blog misto". Ah da! referitor la postul antorior...nu stiu daca si'a dat cineva seama, dar acela, a fost un post specific multor idioti, care isi fac blog ca sa ii stie lumea, ca sa impresioneze, ca sa arate ce naiba fac in fiecare secunda a vietii lor meeeeega tari. Nu neg ca or avea vieti mega tari, dar pe mine una nu ma intereseaza...si mi se pare total inutil sa scrii ce faci zilnic. e mult mai constructiv sa scrii niste ganduri...hai poate referitor la cele intamplate in ziua respectiva...dar nush..eh ma rog. Poate sunt eu subiectiva. Nu vreau sa ma stie lumea...vreau sa fie cativa care sa citeasca aici si sa zica.."da. asa e"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu