miercuri, 27 mai 2009

chiar ne intereseaza?!?

Salut la toata lumea!!! Ce faceti? Off ce viata incarcata am! Azi m'am trezit pe la un 1 dupa ce m'am culcat la 6 dimineatza ca am fost in club. Wow ce tare a fost. Am dansat pana la epuizare si slava Domnului ca m'am tinut in picioare destul cat sa reusesc sa ma duc la baie sa imi pudrez nasul din cand in cand. (apropo  Silvia! merci mult de rimelul ala waterproof! super afacere!). si cum ziceam, m'am trezit si am facut cafeaua...am baut'o linistita in timp ce am vorbit la telefon cu Laura! Vai nebuna de ea, a zis ca are sedinta foto pentru revista PlaiCuBoi si a zis sa merg si eu cu ea. Cica e pe undeva pe la sediul REBU. Au zis ca vor sa faca ceva foarte fresh. Si asa m'am dus repede ca o fetita cuminte in baie si am facut baitza de o ora in care mi'am inmuiat pielea in spuma aia de baie de la Sephora.(aviz amatoarelor, e super tare fetelor!!). Am terminat pamperingul meu zilnic si m'am asezat in fata oglinzii sa vad daca mi'au mai aparut puncte negre.. slava Domnului ca folosesc crema aia de la Vichy!As fi murit pur si simplu daca tenul meu ar fi fost imperfect! M'am dus la sifonier si m'am imbracat cat mai ciudat posibil, ca sa reusesc si azi sa atrag privirile oamenilor...vai ce ratati sunt aia de imi spun ca arat de parca as cauta mancare in gunoi..ce terminati si ce oameni lipsiti de gust!!!Puuup! plec sa ma vad cu laura!Dar revin cu detalii picante din viata mea!.........Gata! Si uite asa am ajuns la sedinta si m'am super distraaat! Vai ce tare a fost. Evident am pastrat atitudinea de mega vedeta si a trebuit sa zic ce trupe ascult. asa ca am zis si eu cateva nume de trupe mai underground k sa creada lumea ca sunt cool si sa epatez prin undergroundnessul meu!! vai ce tare sunt pisicutelor!Gata sedinta! Plecam!...............Dupa ce am plecat cu Laura, am sunat'o si pe Silvia si am mers in club sa ne dam din nou la Djii aia dragutzi de pun muzica acolo. Vai deci abia astept sa ma combin cu vreunul. Va dati seama??? Cat de tare sa fii combinata cu un dj! si am mers in Gaia unde m'am meeeeega distrat! vai si ce dragutz si barmanul...toti super dragutzi. Probabil am atras atentia cu sclipiciul meu si ochelarii de soare.....Vai...e 7 ceasul! Doamne cat am stat azi in club! A fost super tare! Gata! Pisicutza de mine se culca! Dar ne auzim si maine cu detalii picante din viata mea! Ce tare sunt! VA PUUUP!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu