vineri, 22 mai 2009

ma gandeam la ce sa mint ca gandesc

eu te cunosc. tu ma cunosti. ne cunoastem zic eu...de ceva vreme. chiar stiu ce iti place, ce nu, tu stii ce imi place, ce nu...avem lucruri in comun e totul roz. si vine ziua aia geniala cand ma intreb. "cine esti?". da da da. cine e oricine pentru ceilalti? cred ca daca vreau si ma chinui rau de tot, pot sa fiu si hitler pe 2009. peste tot dai de "prieteni". hahaha ce bine ne intelegem . lugulugu te iubesc esti super dragutza, vai tu etc...si peste 5 minute "ce proasta. ce falsa e...vai nu o suport cum rade ea si o place toata lumea.ce handicapata"...altii sunt fratii tai, te ajuta pe bune, sunt la usa ta cand ai nevoie, dupa care iti scot ochii cu ce au facut ei pentru tine si te fura de bani de demnitate de tot! mai sunt idiotii pe la tv de pe pro tv sunt prieteni si cateva ore mai tarziu la antena 1 in emisiunea lui carpacios se injura de mama focului unul pe altul. cand crezi ca il cunosti pe om cel mai bine, atunci te loveste si iti vine sa iti dai singur pumni in cap si sa zici "mda...i should have known better". cand te uiti in ochii unui om STII ca nu poti afla cu adevarat ce gandeste. niciodata nu se va intampla in vecii vecilor! e mai usor sa aflii ce vrea un caine decat ce vrea un om. un prieten foarte bun ovidiu spunea asa "cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat iubesc mai mult cainii" . nu doresc nimanui sa ajunga la vorba asta...dar usor usor...se ajunge. si te chinui cat mai tare sa ramai pe partea buna. eu una m'am saturat de figurantele de la facultate, de "prietenii" de la munca, de rudele "ocazionale" si de toti cei ce masluiesc. si toti pe care ii stiu eu au in comun niste trasaturi ale fetei ascutite, o privire aparent calda, si un zambet de cacat mereu pe fata lor. prea mult exces de zel strica oameni buni. fiti tarani intre voi. lasati'ne pe noi ca stam bine si asa. si vreau sa am unde sa parchez!!!eeee dracia dracului

Un comentariu:

  1. chestia asta "cu cat cunosc mai multi oameni,cu atat iubesc mai mult cainii" o stiu si eu,de la profa de romana:))))...e o mare iubitoare de caini:)))...asta e un citat din Adolf Hitler,a facut si asta un lucru bun,a lasat aceasta vorba mare:)))=))...sincer,spui lucruri foarte adevarate:))...ma surprinzi:))

    RăspundețiȘtergere