luni, 18 mai 2009

fuck the sun!

vroiam sa vorbesc despre frustrare...dar insasi faptul ca starea de acum e mult prea relaxata si nu vreau sa scriu despre frustrare este o frustrare. mi'a dat papu o piesa de la play&win si m'a daramat asa..e emo chillout:)) ma papule... de ce tot zice ala acolo "give me the sunrise"?? mai zi'le si tu astora sa o lase mai moale cu soarele k m'am saturat de atata lumina:)) sunny days, sunrise, sun sun sun blabla..de ce nu se bucura lumea cand vede luna? eu ma bucur. mie imi place noaptea. e singurul moment in care sunt eu...e acea perioada in care calc peste orice din mine si din oricine si devin orice. pot sa plang si sa rad si sa tip si sa fiu. pot sa ma gandesc la tot. sunt linistita. deschid o fereastra in safari si apuc sa apas cateva taste...si ma razgandesc repede si sterg tot si inchid fereastra. a trecut momentul ala de nebunie. dar ma tot gandesc la el si parca regret ca am regretat ca am inceput sa scriu ce scriam. imi aduc aminte de anumite momente...hm..cand stai toata noaptea treaz si iti doresti ca noaptea aia sa nu se termine niciodata si iata ca la un moment dat se face lumina si..simti ca mori cand vezi lumina aia nenorocita. uite vezi! soarele e de cacat. cand se face lumina toata lumea se ascunde...ne ascundem in noi sa nu se lumineze fiinta. si noaptea ne deschidem. cea mai desteapta forma de viata de pe pamant e floarea soarelui. aia se deschide la lumina si se inchide la intuneric. aia se accepta. noi nu ne acceptam si asteptam ocazii idioate ca sa ne descoperim. imi bag pula. vreau sa fie mereu noapte ca sa fiu mereu eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu