marți, 19 mai 2009

coco la muvi

am fost si eu la film ca tot omul...spre deosebire de tot omul m'am chinuit ceva timp sa aleg filmul. eu traiesc dupa anumite principii. unul din ele e legat de vizionarea filmelor la cinematograf. acum sincer...de ce te'ai duce sa vezi o comedie sau o drama la cinematograf, cand le poti lua foarte bine de pe net si sa le vezi acasa cu un castron de popcorn in brate?...sunt de parere ca la cinematograf merita vazute filmele horror, sf, fantezie bla bla. alea cu imagine buna, sunet bun sau 3D (dar pe mine nici 3d'u nu m'a dat pe spate..erau asa jegosi ochelarii si cred ca nu puteau fi spalati decat cu acid sufluric...mai exact dizolvati). intorcandu'ne la subiectul initial, iata ca am intrat pe net si am cautat un film care sa merite un drum pana la unul din mall'urile noastre...am vazut cateva trailere si am ajuns la concluzia ca sequelu' de la "Codul lui Davinci" ar fi o idee buna. un film pentru cunoscatori cum s'ar putea spune. toate bune si frumoase, am ajuns in mall vitan, am pierdut putin vremea pana a inceput filmul si pampam am intrat in sala. surpriza a fost urmatoarea...o sala plina de cocalari inculti cu tricouri mulate albe si siglele firmelor cunoscute...mai exact...o sala plina de "badarani de cinematograf" si de "tarani de mall". 99% din film ma auzit numai fasait de pungi si rontait de popcorn, telefoane sunand sau descarcadu'se, comentarii despre fotbal sau glume referitor la film din seria "pensionarii fata la perete" si multe altele. pai daca si la filme de genul se duc toti "astia"...what's the point in going to the movies anyway???cred ca ma rezum la film acasa si devin fan hbo. 

2 comentarii:

  1. torrente rulzzzz !!! Tocmai am vazut Powder Blue !! Jesica e intr-un mare fel

    RăspundețiȘtergere
  2. acelasi lucru se intampla si la teatru:)))...o data am fost la teatru si era atata zgomot in sala incat s-a oprit spectacolul,n-au mai vrut actorii sa joace..:)))...de film ce sa zic..eram mic cand functiona cinematograful in oras:))...se chinuie de vreo 4 ani sa-l renoveze:)))..ultimul film care a rulat aici a fost intoarcerea lui pacala:)))...ma rog..foarte tare blogul,scrii chestii interesante si foarte adevarate:)))...continua sa o faci ca e super:X...:*:*:*

    RăspundețiȘtergere