luni, 4 mai 2009

ce?ceh?cehov

cehov. ce dracu' mai vroia si asta? vroia sa isi scrie pe o foaie toate frustrarile aparute in urma saraciei infruntate in copilarie, in urma copilului pe care sotia sa l'a pierdut inainte de nastere si despre care s'ar crede din pacate ca ar fi fost conceput in perioada in care cehov si olga au fost despartiti. pam pam. acum toti incercam sa traim ce a trait el. toti ne dam cunoscatori si pasionati de ceea ce inseamna natura umana. dar gresit! niciodata nu o sa aflam acest mister!hey!eu aseara am visat ca am omorat un copil. asta ce dracu' o mai insemna?nimeni nu ma intelege pe mine si nici eu nu ma inteleg pe mine. nu o inteleg pe nina dar trebuie sa o inteleg. dar daca eu nu ma inteleg pe mine si nu o inteleg nici pe nina inseamna ca o inteleg pe nina pentru ca nu o inteleg nu? pot fi nina. ah. cine e nina? nina e o fetita dragutza firava care a primit un mare pumn de la viata. a iubit si ea un baiat, ala si'a batut joc de ea, si pe ea a iubit'o alt baiat, ea si'a batut joc de el, el s'a impuscat. asta a fost un long story short. defapt...long story short? viata e de cacat si trebuie sa o acceptam...cu tot cu medici care asteapta sa faci un foc de tabara in jurul gramezilor de bani pana sa te ajute, cu tot cu profesori care iti taie din creativitate desi s'ar presupune ca trebuie sa ti'o dezvolte si te baga in sabloane vechi de sute de ani care uneori nu mai corespund cu natura umana dezvoltata astazi, cu sefi de cacat care te considera o carpa nenorocita si se sterg cu tine oricand, dar cand ii stergi bine nu recunosc, cu nenorociti care dau in cap pe strada sau se imbata si se urca la volan si omoara oameni nevinovati apoi scapa chiar si fara proces doar pentru ca sunt ruda vreunui manelist, CU OAMENI. pentru ca astia suntem si nu ne vom schimba niciodata. daca as scrie o piesa de teatru despre noi in general...ar trece la genul drama horror de taiat venele. 

Un comentariu:

  1. Salut prietene ,

    Ma bucur sa te intalnesc si aici in blogosfera ....hahhah normal mi-am facut si eu blog ( cam de cacat ca nu am talent oratoricesc dar important e sa spun ce am pe chelie ,chiar dak nu ma asculta nimeni ).

    O sa fiu un cititor fidel al blogului tau ,k de dak nici noi nu ne citim postarile cine naiba sa o faca .

    Scrii foarte frumos ( cred ) ai foarte multe idei dar cred ca tocmai asta ar putea sa fie o mik problema in sensu ca posturiel tale abunda de idei si informatii foarte frumoase si le uiti sirul ( cel putin eu ) .

    Iti doresc numai de bine si la cat mai multe intamplaru funny

    Ps : nu trebuie sa iei in seama ce am spus ,poate ca e o mareee prostie .

    RăspundețiȘtergere