sâmbătă, 18 aprilie 2009

cat.fight.over

eu nu renunt niciodata. nu dau inapoi indiferent cat de dureros, injositor sau chinuitor ar fi. asa sunt eu si asa ar trebui sa fie toata lumea. lupta pentru ceea ce iti doresti! si cand simti ca nu mai poti, lupta din nou pentru ca fiecare merita o sansa in plus indiferent de circumstante! si atunci cand vei ajunge acolo unde ti'ai dorit, sa te opresti cateva clipe sa simti gustul linistii aduse chiar de tine apoi cauta alte probleme, alte razboaie pe care sa le duci si sa le castigi! asta zic eu oricui, asta imi zic eu mie...dar iata. eu renunt. am luptat si tot luptat, m'am chinuit si am incercat tot ce mi'a stat in puteri. m'am injosit, m'am irosit, m'am prostit. eu nu mai pot. imi pare rau. nu mai exista nicio urma de putere..cel putin nu acum...poate o sa imi revin sau poate nu. dar nu mai vreau. m'am saturat. m'am saturat de oameni de cacat, de oameni mincinosi, falsi, ipocriti, m'am saturat de oameni care ignora problemele, care ma ignora pe mine fara niciun motiv si nu imi asculta nici macar unul din cele 10 cuvinte pe care i le'as putea spune, m'am saturat de oameni orbi, m'am saturat defapt de intreaga omenire. pentru ca toti sunt asa..toti sunteti asa...toti suntem asa. pacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu