marți, 21 aprilie 2009

ne scoatem din priza

cik in 2012 o sa murim cu totii..bine..pe la sfarsitul lui. daca, chiar asa va fi...nu ma surprinde nimic sincer. cik se inverseaza polii blabla nu o sa murim cu totii si o sa evoluam dar majoritatea o sa moara, mai nou cica toti murim cine dracu' mai stie ce si cum:)) nah k scriu si eu despre asta. dar de ce scriu? pentru ca cel mai important e ce vom face pana in 2012. poate chiar o sa murim atunci. nu se stie niciodata. poate chiar murim maine. eu una o sa incerc sa fac tot ce mi'am dorit...un fel de bucket list...cred k asa se numea. anyway. e frumos ca multi oameni vor fi motivati de apocalipsa asta ipotetica si vor spune "hey...what the heck?" si vor face multe lucruri...si se vor simti genial si se vor intreba.."de ce nu am facut asta pana acum?" de ce? ne intrebam de ce? simplu...e totul psihic...avem mai multe cazuri. gen...am timp..poate peste 5 ani. sau!...doamne..daca mi se intampla ceva? bla bla...toti ne temem de moarte...dar cand stim ca vine, ne e mult mai usor! dar de ce nu gandeste toata lumea constructiv..si de ce nu se gandeste ipotetic "poate maine o sa ma calce masina...si nu am apucat sa ii spun ce vroiam" sau sa faci ce vroiai sau...mai exact sa faci lucrurile de care te temi si pe care le amani. e de cacat sa regreti. nu e ok sa fugi. toata lumea sa faca ce simte si ce isi doreste pana nu e prea tarziu. nu ma refer acum strict la 2012..fuck that..in general..lucrurile sunt facute mult prea tarziu si apoi te intrebi unde s'a dus tot timpul tau din lume pe care il aveai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu