sâmbătă, 25 aprilie 2009

oi mate

am fost din nou in gaia..aia aia aia.. e muzica misto nu am ce comenta. chiar destul de mult rock spre fericirea mea. nu am mai avut parte de "nasii" zilei de joi cu fitele lor imposibil de ingurgitat...in schimb au aparut strainii tata...da da .. englezi sau ceva. oricum au fost fascinati de intamplarile bucurestene. asta clar! probabil atat de mult incat au inceput sa imi faca mie poze si avansuri. eu am 1.54...da!sunt mica! si m'a luat pe mine un malac de vreo 2 metri cum ca el m'ar placea si bla bla...WTF? el ma poate scuipa in cap la propriu si are texte de vrajeala cu mine? noroc cu ironia mea proprie...l'am indepartat subit si irevocabil..dar asta nu l'a oprit pe un altul sa imi paca poze in timp ce faceam ceva uman si logic pentru un club...dansam..fuckin' idiots...una peste alta..muzica buna in gaia...pacat ca vin oameni in el:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu