sâmbătă, 11 aprilie 2009

go puya!

mie imi place puya...mereu mi'a placut. si acum vin si zic. cine sunteti VOI oameni buni care va dati cu parerea cum ca puya e un cocalar sau ca piesa e copiata sau ca blabla???cine pizda masii mai face piese originale suta la suta? nu...nu cred ca poate raspunde cineva la intrebarea asta..pentru ca muzica se repeta.on and on. revenim la stilurile 60, 70, 80. bine...pentru cineva care asculta numai posturi de radio gen vibe fm si radio 21 sau kiss fm, posturi care nu stiu sa dea nimic altceva decat muzica pe care ar asculta'o si ultimul handicapat...stiti cum e...la televizor e vorba de mama lui pana care gateste si vrea si ea ceva usor de privit la televizor...probabil in radio este copilul lui pana cu studii inferioare sau cel mult medii care vrea sa auda si el vezi doamne muzica buna..muzica noastra buna ma face sa vomit. eu nu am nimic nici cu mama lui pana nici cu copilul lui...doar ca nici proasta de ma'sa asta nici retardatul de fi'su sa nu se apuce sa isi dea cu parerea cum nu se poate mai prost...eu sunt mega fan guano apes...din pacate nu mai exista trupa...dar sandra nasic..solista, a scos un album solo...total diferit de stilul guano apes ca si sound, ca si imagine ca si tot. nu mi'a placut...dar am respectat alegerea si asta a fost. ce pula mea se apuca toata lumea sa judece...nu mai suport frustratii...ii vad si la munca, si la facultate si peste tot. am devenit cu totii oribili. si imi place atat de tare ca nimeni nu stie de blogul meu. pot sa scriu ce vreau fara sa ma tem ca vai...daca o sa auda aia, daca o sa citeasca ala...fuck off and fuck all.suntem niste viermi cu totii si majoritatea ajungem sclavii unor larve care nici macar viermi n'au ajuns.sper ca urmatorul blog sa fie dragutz...:)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu