vineri, 24 aprilie 2009

nu am titlu

am fost azi in club. da da...am fost SI EU in club. dar nu orice club frate...GAIA cik. frate cate basini. se presupune ca a fost "godfather night". sa vezi toti don juanii in costume de firma contrafacute si cu trabucuri ieftine in gura plus alte pipite ieftine cu rochite pana la buci sa li se vada intestinele cum isi etalau figurile pe acolo. CARE E FAZA? nu venim toti in acelasi loc cu acelasi scop de a ne distra? de a dansa si de ce nu de a bea pana ne boram matele?!? care e scopul in a fi cu un morcov in cur toata seara? sunt convinsa ca e misto sa fii un intepat basinos si flegmatic, sa mergi prin club de parca ai fii moise pe apa si sa vezi alt basinos figurant cu impresii de p diddy in mizerie care se uita la tine si zice "hm..uite'l si pe asta..tot io sunt mai tare". ah da...ca sa nu mai zic de fetele SHMEKERE cu ochelarii de soare in BEZNA clubului. now what's up with that?!? albinosii au supravietuit soarelui, orbii o ard chill pe loc, dar voi? e misto sa NU vezi nimic din ce e in fata ta si sa dansezi lasciv cu imaginea soarelui apus cu cateva ore inainte? pana una alta tot eu m'am simtit mai bine. idiotilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu