duminică, 5 aprilie 2009

slabutz

primul lucru care mi'a izbit mintea cand am zis k imi "refac" un blog a fost.. "am voie sa injur?"...well...guess not:)) da da..am practicat blogul la yahoo. bine..nimic prea public. il puteam citi doar eu si cu inca un prieten:)) si acolo aveam o libertate de exprimare chiar iesita din comun. si acum stau si ma intreb. de ce mi'am facut SI EU blog?!?:)) wtf? simona sensual, ala cu ochelari de la hiq, cred k toate mega vedetele au blog:)) in fine. nimic nu e mai bun decat sa aberezi pe o pagina de web personala. ma uitam azi la carcotasi. nu prea ii urmaresc dar m'au izbit cateva detalii cum ca ei nu mai sunt deloc amuzanti. mi se pare ca se iau uneori de niste "greseli cik" total umane cum ar fi "uuuuu..florin busuioc a tusit in timp ce spunea cate grade sunt la Constanta. HAHA fraiere uite ce ti'am facut"...that is simply pathetic. sau de ce au facut atata timp misto de bandul emisiunii Happy Hour si vai ce "veverite" au ei in band cand acum se screm si ei sa aduca niste "cantelushe" vezi doamne ca sa...WHUT?:)) anyway. e ok si gay sa faci misto de simona sensual, nikita si alti oameni valorosi de genul. dar sa te iei de emisiuni si oameni in general doar pentru ca fac mai mult rating si blabla faze de genul e pur si simplu stupid. dada..."pur si simplu" cred ca zice Elena Basescu din 3 in 3 cuvinte. i just fuckin' hate everybody's crap...pentru inceput cred ca atat am avut de spus. probabil astept sa traiesc intens problemele vietii si o sa imi astern fara ezitare rezumatul trairilor. pampam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu