miercuri, 15 aprilie 2009

sniff sniff

memoria olfactiva este probabil cel mai frumos aspect al amintirilor unui om...sau mai mult al amintirilor mele. am asa un talent sa inchid ochii si sa ma vad inapoi...sa fie din nou ianuarie, sau...octombrie...sau orice luna imi doresc. orice zi, orice ora..poate chiar si un simplu minut. ma pot considera un specimen macrosmatic. iubesc sa miros..mai exact iubesc sa TE miros. daca pielea ta emana un miros interesant..go kitty go! sau doggy...dar mai dragutz kitty. o sa sniffuiesc bratul tau, sau gatul tau, sau incheieturile tale toata blestemata de zi. de mica am pasiunea asta pentru mirosuri dar nu am recunoscut'o niciodata pana acum...sa recunosti ca esti nebun ar fi primul pas catre vindecare:)) dar nu cred ca vreau asta desi am recunoscut. probabil acum o sa alerg dupa pielea perfect mirositoare si sa omor pentru ea apoi sa creez parfumul perfect, sa am lumea la picioare pentru o clipa si in final sa ma ofer pranz unor cersetori din sudul frantei..or was it north?:)) oricum...imi mentin parerea cum ca PARFUMUL nu trebuie neaparat sa miroasa dumnezeiesc...trebuie doar sa contina ingredientele perfecte pentru a ne suci mintile...chiar daca mirosul este cadaveric...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu