luni, 6 aprilie 2009

invers

parul meu e parul me adica e atasat de scalp, scapi de el relativ greu ...bine..depinde cat de mult il agresezi..adica. e al tau!si atunci de ce sa isi dea cineva cu parerea in ceea ce priveste propria podoaba capilara? uite..pe mine ma enerveaza femeile proaste de se baga..si nu numai femeile. in general oamenii idioti de isi dau cu parerea si nu au nicio treaba. adica e ca si cum un macelar s'ar duce la o balerina si i'ar spune "auzi fata? vezi ca grand plie'u l'ai facut stramb". mi se pare fair and  square ca fiecare sa isi vada de ciorba lui si sa nu se bage ca pentru asta fiecare are segmentul lui. eu nu imi dau cu parerea cand nu ma priveste asa ca toata lumea sa danseze legati la ochi cu fata la perete..sau era cu spatele? oh well...nu ascult ocs dar cica asa se numeste noul lor album. si cum vine asta? MAREA trupa ocs care sa ma ierte domnul are niste mixaje de te duci dracu' isi lanseaza albumu da? buuuun si in deschidere...da...DESCHIDERE...the mood cu baiatul ala de nu imi dau seama daca plange, se taie, canta sau scoate sunetele amenintatoare ale chemarilor biologice..mai clar "se caca", si timpuri noi. da da...TIMPURI NOI. hai sa fim seriosi.. oamenii aia sunt geniali adica...nu pot concepe sa cante trupa asta geniala numita timpuri noi in deschiderea unei trupe care nici macar nu a aflat de nivelele corecte intr'un mixaj. timpuri noi cu artanu care e NOTIST si canta de rupe pamantul, dan iliescu de o arde gen jimmy hendrix si e genial si vocal si pe post de chitarist...artisti. cum pizda masii sa cante ASTIA in deschiderea unui chel care nici el nu isi da seama ce canta exact sau DACA, canta. da stiu..sunt rea...dar acum serios! timpuri noi in deschidere la ocs..that's some fucking messed up shit! acum sa nu se inteleaga cum ca eu as avea ceva cu ocs..numai ca intr'o comparatie PUR obiectiva...ocs ar trebui sa fie trupa de worm up nu timpuri noi...no offence. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu