sâmbătă, 29 august 2009

cuvinte mari, oameni mici

da..si eu acum o sa scriu multe chestii elevate ca sa imi creez o imagine falsa cum ca as fi extrem de desteapta, ca imaginatia mea nu are bariere si ca pentru mine filosofia este o stiinta deschisa de mult. ce naiba o arde toata lumea poetic gen, cu texte inteligente si cuvinte prea mari pentru mediocritatea lor? de ce si eu fac asta uneori? m'am saturat de cuvinte mari. vreau numai cuvinte mici care sa exprime direct ce simt fara prea multe ocolisuri. "ma doare". "e vina ta". "ITI SUNT ALATURI". "te iubesc". "te urasc". "te vreau". e mult mai simplu. si nu am nevoie de un post kilometric, ca sa transmit cuiva nonfizic ce simt. Anca...te iubesc si pe calea asta te iau in brate pentru totdeauna.

Un comentariu:

  1. un cuvant mare, un om mic(1,54), o inima mare.
    ..si un tatuaj pe masura ca sa le imbine pe toate :)

    RăspundețiȘtergere