vineri, 21 august 2009

the itsy bitsy spider

went up the spider web, along came mama si i'a trosnit o palma de nu a mai trait. sufar de arahnofobie...daca mi'e frica de ceva, mi'e frica de paianjeni mai mult decat de ORICE. nu imi plac gandacii, chestiile zburatoare de noapte, nu imi place de nicio culoare ideea de insecta maro si colcaitoare...dar most of all...MOST OF ALL...urasc paianjenii. chestiile alea cu multe picioare lungi, cu un corp de regula oval si cu un mers care prevesteste un stop cardiac din partea mea. treaba asta se trage de la o sechela din copilarie cand m'am trezit cu un paianjen alb pe mine si in momentul ala am reactionat ca si cand as fi fost posedata de diavol. efectiv simt ca paianjenii trag la mine nenorocitii dracu'. dar mi'e mila de ei sa le curm viata sincer...e ca si cand cineva iti face rau asa de tare dar...nu poti omora, ignora, ce o fi. asa este relatia dintre mine si arahnide..dragelor! va urasc...dar vreau sa traiti. nu putem trai impreuna cumva?:(( mai devreme s'a urcat unu' pe peretele meu si nu a mai contat nimic...probabil nici daca ar fi iesit chris cornell din laptop nu as fi observat..ma mir ca am avut rabdarea de a pozitiona laptopul calm si nu l'am aruncat pur si simplu. am fugit la MAMI si am inceput sa ma pisicesc ca o cretina si sa o rog sa imi omoare paianjenul, toate astea in timp ce simteam mii de furnicaturi pe piele si imi venea sa urlu de paranoia. si ZBAF nu a mai fost..stiti ce e culmea? in medicina homeopata, medicamentul general al persoanei mele, care actioneaza asupra intregului corp...este din extract de TARANTULA. wtf?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu