marți, 4 august 2009

pc= piece of crap. mac= my awesome computer

nu'i asa ca toti ne enervam cand nu ne merg niste cacaturi de programe?? vai si cat de mult astepti...si se intampla atunci cand ai mai mare nevoie! esti stresat..presat de timp, trist, doborat, ai nevoie de program ca sa rulezi ceva...si ruleaza, ruleaza...se stinge! fierbi de nervi si de nerabdare...si mai aprinzi o data...rulezi...se stinge! asa ceva nu se poate. innebunesc..imi vine sa imi smulg parul din cap de nervi si cu venele sparte pe cornee, mai aprind pentru ultima oara...inspir adanc..expir relaxat fictiv impus, si incerc. rulez. astept...transpir de dorinta de succes. intind mainile spre visul real din fata mea si...SE STINGE!. nu mai pot! ia ca m'am enervat. asta e...CTRL+ALT+DELETE


ceea ce citesti nu e mereu ceea ce pare

2 comentarii:

  1. mi se intampla mereu:|....de cate ori n-am vrut eu sa dau cu el pe geam:-<....la mine nu merge ctrl+alt+delete...e altfel: pumn+picior+restart:))...

    RăspundețiȘtergere
  2. "ceea ce citesti nu e mereu ceea ce pare"
    nu e ceea ce pare pt ca exista oi negre mici ( mici negre oi) cu niste skill in a insira ideile si care se pricepe de minune sa scrie "in asa fel incat omul obisnuit sa inteleaga doar evidentul nu si esenta".
    anyway, mult succes la urmatoarea aprindere a MACului ca se pare ca ultima data s-a lasat cu deplasarea inimioarei.
    also, hai cu posturi mai dese.. fac cinste :))

    RăspundețiȘtergere