luni, 3 august 2009

sunt o coala de hartie. rupe'ma

in viata primesti cadouri. bune, rele, iti palc nu iti plac, le primesti. se intampla sa primesti si o foaie de hartie. eu am fost o foaie de hartie. imi place sa cred ca am fost genul de foaie "pigma"...alba, fina, groasa..sa iti faca efectiv pofta sa scrii pe mine. si...iata ca m'ai primit cadou. cu ocazia asta ai trecut titlul si a inceput sa scrii cate ceva. ce vraja la inceput! cu cata pofta si dragoste scriai...imi iubeam viata de hartie. cand ai trecut de jumatatea primei fete...ai inceput sa te plictisesti. ma meritai prea mult ca sa mai scrii pe mine. scriai din cand in cand si totul asa...ca sa termini si a doua jumatate. ai trecut pe cealalta parte. parca ti'a revenit cheful! dar a trecut dupa vreo 4 randuri. imi pare rau ca nu te'am captat atat cat a trebuit. .... scrii scrii..deja nu iti mai place. incepi sa tai! si ma doare...scrii si tai, scrii si tai. de ce nu iti place??ce se intampla? nu stii ca negarea unori lucruri scrise, spuse, gandite..ma doare? nici nu ai idee dar si eu! o hartie..am viata! am mai gresit si eu..te'am taiat la deget cu marginile...dar nu am vrut...chiar nu.te rog sa ma ierti:(...ah...da? ai ajuns la final...nu mai ai unde sa scrii nu? esti de parere ca te'ai grabit? pai la cat spatiu ai irosit tot taind ce ai scris..imi pare rau:( ce vrei??acum vrei sa ma rupi? dar de ce?? si uite asa...fara pic de remuscari, ai inceput sa rupi baza. si doare! si tot o faci! treci la miez...cel mai dureros! nu mai pot! mor de durere, ard...mai bine mi'ai fi dat foc! cand ai ajuns sus...deja eram moarta.o hartie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu