vineri, 31 iulie 2009

mama si tata

"cei mai mari dusmani ai mei!!! nu stiu nimic despre mine si ma judeca in tot ceea ce fac eu! ce stiu ei??nu stiu nimic si se baga in viata mea total aiurea!"------- ce copil idiot. eu! ce intelegem noi cu adevarat despre "mama si tata'? absolut nimic. mama si tata egaleaza cu singura dragoste neconditionata de care vom avea vreodata parte. mama si tata sunt cele mai naive persoane care ne vor fi alaturi indiferent cat de idioti om fi noi...eu..eu gresesc prea mult si recunosc asta numai in scris..verbal o fac dar realizez mult mai tarziu cu adevarat ce a insemnat totul pentru ai mei. mami si tati...maam si daad...liana si madalin. ei sunt prietenii adevarati, ei sunt sprijinul, ei sunt casa, ei sunt tot. ce vine pe langa e...strain. oricat de mult ai iubi..ramane un strain. nimic nu se compara cu genele alea nenorocite, cu factorii aia recesivi sau dominanti...am ochii verzi, picioarele mamei, talentul tatalui, ambitia amandurora...si sunt copilul lor. vai cat gresim cu totii...si ce prost ca uneori ne dam seama prea tarziu...ne dam seama abia atunci cand am ajuns acasa, ei dorm si tu...tu ai uitat sa ii suni o zi intreaga. defapt nu ai uitat! nu...mi'a fost rusine ca pana la o ora nu am zis nimic...si in loc sa aleg optiunea better late than never...am ales sa vin acasa, si sa regret ca nu am apucat sa vorbesc cu ei dupa ce s'au intors de la serviciu...suntem toti in sinea noastra niste mici smecherasi, dar ce rost are?prietenii nu iti gatesc cand vii acasa, prietenii nu iti spala hainele, prietenii nu te iubesc chiar daca le vorbesti urat, ii ignori, ii faci sa sufere...nu! singurii prieteni care vor face asta mereu sunt MAMA si TATA. indiferent de culoarea parului, de tatuaje, de piercinguri, de toate greselile comise...vom ramane copiii parintilor nostri. si ne vor iubi.

Un comentariu:

  1. Frumos, sensibil, emotionant! E mare lucru sa poti transmite sentimente reale apasand niste butoane.

    Asa suntem cu totii, realizam prea tarziu ce javre putem fi uneori cu parintii nostrii.

    RăspundețiȘtergere