miercuri, 15 iulie 2009

buf

daca postul meu ar vorbi ar spune..."mmhhhhh" si ar avea o fata bucalata, buzele umflate in forma botului unui catel care cere si ochii in aceeasi siuatie. nici eu nu am inteles ce am scris mai exact dar abia m'am trezit. si parca au trecut 45 de ani de cand nush ce dracu'...de cand tot sincer. si trece greu timpul...si ma omoara, si trece greu si lin si chin si vin si gin si nu ma cheama alin. mi'ar placea sa scriu poezie...as fi tare, nu cu versuri estivale sa se preteze la mare sa aberez de soare si nisipu' dintre picioare. aberam ca sa etalam ceea ce noi nu acceptam si vrem sa indepartam dar nu realizam ca ce ne face rau ne face mai puternici si cand va fi bine o sa vrem sa fie rau ca sa nu mai fim slabi???:)) neah. mie mi-e bine sa'mi fie rau. nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu