duminică, 12 iulie 2009

eu controlez vremea!!!

X: ce faci gigele?
Y: uite bine..ce drecu' sa fac? zac in casa...o ard asa guta gen. sufar tare. asa fac eu. oricum eu sunt tare frate!
X: de ce bah?
Y: eu controlez vremea! afara ploua nu? pai ploua ca sufar eu bah boule. daaa...sufar. ma doare la inimioara ca te prostesti baaah. da bah..da lasa ca te ia fratele tau la shmengleala si sa vezi tu ca de luni se face frumos ce drecu'
X: da ce am facut fratioare? ca sa moara bibi ca nu am vrut sa te nimeresc in orgoliu!
Y: da nu e vorba de orgoliu bah scumpulet. e treaba aia ca la fratii mei vreau sa le fie bine. ca ii rezolva baietasu' pe aia de te necinstesc. tu nu ii lasa pe toti sa te violeze de shmechereala. si sa ii iubesti pe aia de te iubesc pe tine mah cioflangiule. hai ca te pupa fratele! se face soare bah ca am eu grija de asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu