duminică, 19 iulie 2009

PICasso

cand ceva se termina incepe altceva. orice usa inchisa inseamna o fereastra deschisa. dar ce te faci cand usa aia inchisa inchide si fereastra, si canalizarea, pana si gaura cheii? ce te faci cand te simti in pragul disperarii si ajungi sa te gandesti la lucruri sumbre care duc spre...sinucidere? te pui in pat...te uiti in sus..si te gandesti. iti limpezesti mintea de tot mucegaiul ala. in permanenta imi spun ca o sa fie bine dar nici nu stiu ce o sa fie. stiu ca o sa fie greu. laisser passer. inchide ochii, respira, nu mai gandi! invata din greseli si cultiva pana si ce e rau. nu..nu...respira si da'ti seama ca stii ca o sa fie bine! oare? nici nu mai am cutit sa bag in piept sa iasa toata murdaria de acolo. cred ca acolo o sa ramana. am incetat sa mai respir. nu a mers. uneori...e totul mult prea adanc. imi pare rau pentru tot ce am insemnat eu. fizic, psihic. vreau sa iau un burete si sa ma sterg singura din peisaj. oricum e urat peisajul. tabloul s'a stricat de mult! pictorul ala nebun a venit si a aruncat cu clor pe el si usor usor s'a diolvat si am ramas eu acolo nedizolvata. dar am vorbit cu el si m'a sters intr'un final. sper sa nu ma mai picteze din nou..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu