sâmbătă, 4 iulie 2009

invata sa inveti

am visat ca spuneam cuiva ce urmeaza sa scriu si..in vis, am fost ironizata si..in fine. ce visez eu nu mai viseaza nimeni ( universal valabil) insa...CA mine viseaza putini. nu am de gand sa incep sa povestesc visele mele sinistre, sau dubioase, sau prevestitoare..dar am de gand sa scriu postul pentru care am deschis blogul. cunostintele unui om. si nu ma refer la persoane, ci la sertarasele lui din creier. Incepand cu inceputul, citesc o carte...si cartea demonstreaza ca, pentru a cunoaste cat mai multe, nu e intotdeauna necesar sa fi citit un milion de carti, sa stii ipotetic cum se intampla niste lucruri, sa fi fost cel mai bun la scoala. Cel mai important e sa tragi concluzii din toate lucrurile traite de tine pana in prezent. sa inveti din tine si din ceilalti, sa tragi concluzii din intamplari si necazuri si bucurii si tot. sa inveti traind. ce amuzant e ca, am trait o mie de lucruri si imi doresc sa cred ca am invatat din ele! dar uneori...se aplica regula "fooled me once, shame on you. fooled me twice, shame on me". da. uneori nu vrei sa inveti. uneori iti doresti sa isi bata acel mic cineva important joc de tine. iti doresti sa te faca sa suferi. daca nu am suferi, nu am mai simti ca traim! ce senzatie, sa te vezi langa moment, sa simti ca e stop cadru si ca poti face orice...si in secunda doi a plecat. sa gresesti e lucrul pentru care majoritatea traiesc. eu vreau sa gresesc, vreau sa aflu, vreau sa stiu, vreau sa te stiu si sa ma stii. dar mai incolo..nu mai vreau sa gresesc. vreau sa fac totul corect. vreau sa dispara visele in care toate gandurile ascunse in minte ies la suprafata si imi chinuie ziua de dupa trezire. vreau sa invat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu