marți, 7 iulie 2009

ieftin!

aseara am realizat cel mai shmecher lucru pe care puteam sa il realizez vreodata. si acela e ca...suntem penibili!si idioti si tot ce ar trebui. bine..acum ca sa nu jignesc pe nimeni, pot spune ca se aplica foarte mult in cazuri..nu. se aplica in cazul majoritar:)). am trecut aseara pe langa doi "neni" la vreo 40 de ani, arsi de soare , in maieu pe o ploaie mocaneasca si cu sepci in cap, stand cu cururile pe bordura band dintr'o sticla de buerger da doi litri. foarte tare! se simt bine pe bani putini:)) altii trebuie sa dea milionu' la intrarea in nush ce club, apoi milioanele pe bautura doar ca sa se distreze cik...pai daca ma ambitionez ma asez si eu in fata blocului cu niste bautura si imi aduc si geanta care canta (am o geanta cu boxe) si daca vreau sa am muzica rezolv si treaba asta. foarte tare! da..port tot felul de discutii cu alter egoul meu si am ajuns la concluzia ca vreau un pat nou in care sa incapa totusi doua persoane. ma doare spatele! si vreau sa ma tatuez. am visat ca aveam un tatuaj genial si mi s'a pus pata. oricum...nu mai regretam ca nu e bine. fuck all that crap! happy thought happy thought. oricum stii ca o sa ma intorc nu?:) stiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu