miercuri, 8 iulie 2009

efectul lui placebo

ce?ce?ce?ce?de ce? de ce nu? pana cand? vreau sa scriu ceva asta e clar.. wow. vreau vacanta. cu cat exprim chestia asta mai putin in exterior cu atat creste mai mult in interiorul meu. multe lucruri cresc in mine. bacterii, boli, plamanii se umfla periodic...ce creste? imateria. exista imateria? crezi in ea? wow! eu nu stiu cu cine vorbesc acum:)) ba stiu.. vorbesc cu tine! cu tine eu. crezi ca in tine cresc cacaturile alea imateriale numite...sentimente care ne afecteaza in cel mai dureros loc din corp? imateria te atinge acolo de unde nu o mai poti scoate oricat de mult ti'ai dori. de ce e frumos afara si la mine in blog e urat? dar chiar e urat sau sunt eu paranoia? de ce consideram suferinta un lucru urat? mie mi se pare fain sa suferi. adica pana mea...totul frumos ar fi asa de bullshit, asa de plictisitor. e frumos sa suferi. e frumos sa te doara acolo.. sa ai un ghem de negru in piept care clocoteste si se topeste in smoala cu fiecare gand pe care il mai hranesti si se incalzeste...si se topeste...si iti anima pozitiv spre negativ relativ pieptul. si vrei sa bagi un cutit, sa il rasucesti ca sa iasa tot! sa se scurga, sa cada pe tine si sa te incalzeasca. dar nu orice fel de cutit. exista cate un cutit pentru orice persoana. si cutitul difera de la moment la moment. daca sufar din cauza ta...tu esti cutitul meu. am visat din nou...asa frumos de urat ciudat neinteles...am intrat in debara alergand dupa mama si am intrat in alta lume. printre haine am ajuns la un lac de 51 de metri adancime...si imi era frica de adancime. dar am aflat ca se poate respira in apa...si era luminat...asa frumos. multe pisici! multe pisici in visul meu. nu imi mai aduc aminte tot..nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu