vineri, 3 iulie 2009

calm de dupa

cred ca in momentul in care stii ca cineva iti citeste blogul, devii emotiv. eu nu stiu ce sa mai scriu. m'am cam blocat cand mi'am dat seama ca...e citit. acum ma simt de parca as scrie tot si as sterge imediat dupa aceea. cred ca oricine se schimba putin in momentul in care stie ca e catusi de putin "monitorizat". imi doresc sa reusesc sa raman aceeasi indiferent..poate doar sa mai rezolv putin problemele legate de o violenta iesita din comun atunci cand ma enervez. ar trebui sa existe si pentru mine anger management. nu stiu cum as suporta atata calm dar...mi'ar trebui:)) dar tot cred ca te'ai simti mai bine daca ai lua pe cineva la bataie cand esti nervos. efectiv iti epuizezi energia si nu mai ai cum sa fii nervos. eh...probabil exagerez. dar nu e ok sa plangi. nu e ok sa plangi pana te doare capul, ochii, burta, gatul, pieptul, spatele. si totusi nu stiu daca asa plange toata lumea. tu? asa plangi cand chiar te doare? plangi cu tot corpul? corpul tau, corpul meu, corpul nostru e asa de amuzant. cum isi pierde el din orice notiune atunci cand e sub alte influente. muzica, alcool, muzica, zgomot. parca trece timpul mai repede. serios. mie asa mi se pare. ca trece timpul mai repede. in rest totul e relativ la fel numai ca se misca mai repede si mai instabil. wow...si toate astea la un concert? genial. pff...imi pare rau pentru tot ce am facut si tot ce nu am facut. imi vine sa...orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu