miercuri, 29 iulie 2009

visand traim vise

vreau sa visez. iubesc sa visez. nu as mai face nimic altceva decat sa visez!! sincer?visez ca e iarna si e frig. si ca...da! sunt tatuata. si sunt cu cine vreau unde vreau fac ce vreau pentru ca asa visez si visele devin realitate. ce rost are sa recunoastem adevarul cand e mult mai frumos si putin dureros asa decat sa zici..."visele raman vise si gata". NU! visele nu raman vise, fara vise nu am mai ajunge nicaieri, noi luptam pentru vise si mergem inainte si nu inapoi exact pentru visele alea! vise vise vise..vi se pare?:)) un vis frumos e ceva spre care tinzi..un vis urat..ce ceva de care te feresti dar in care cauti o explicatie. vreau sa visez cat mai urat. vreau sa stiu de ce visez poze cu mine care nu au existat niciodata dar mie mi se par atat de familiare...vreau sa stiu de ce visez ca ma uit in ochii unei persoane pe care o cunosc..ma cunoaste...dar nu imi vorbeste. si iata ca ii dau mesaj si imi raspunde dar in continuare contactul vizual se mentine ostil si rece. visez porcarii dar un studiu demonstreaza ca fara vise, un om ar muri! wow...eu nu o sa mor..visez prea mult. visez cu ochii deschisi si nimeni nu ma crede, nimeni nu ma intelege. vreau imposibilul! vreau sa isi dea toata lumea seama ca tot ce vrei se indeplineste.tot ce ocolesti te cauta, tot ce respingi e atras de tine.tot ce vrei.....fuge. asta e un vis urat. cauta'ma, accepta'ma, asteapta'ma, eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu